Resfeber

Kollade just på en bra film med mimmi! The Adjustment bureau! rekomenderas starkt, spännande och lite smått romantisk film.
Just nu värker det i öronen och magen, jag hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk för det har jag inte tid med, så nu funderar jag på att sova och imorn ska jag bara sitta inne, gå till affären, och sen kolla på film och bara dricka en massa te te te..
Idag har vi varit en sväng till stan och mimmi shoppade lite till resan och jag shoppade mig en klänning av Virre när vi kom hem till midsommar som jag bara älskar! Ett bra kap. Jag har börjat packa väskan min lite smått. Börjar nog få resfeber! haha är det okej? Har också fått hem Beas dator som jag har laddat ner lite party musik på som ska få följa med, så nu funderar jag starkt på att somna med den i sängen för jag gillar den så mkt! Tack så mkt för lånet bea. inte för att hon kommer läsa det här förrän nästa vecka kanske med tanke på att hon festar loss på Aiya napa just nu! Hoppas du har det awsome iaf.

Nej nu blir det sängen och snarka ikapp med Sören. Godnatt.


 









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.