Peace out skogspeople.

Höhö, rolig tjej här. Sitter just nu ute i skogen hos Anso i Botarbo och typ vaktar huset medans dom ska på bankmöte. Hon lämna mig med orden gör vad du vill. Sen hitta jag massa roliga muffins recept och andra saker. Så kanske rotar runt lite i köket och bakar mig något. vi ska ju faktiskt ha myskväll ikväll när barnen gått och lagt sig.
Imorn blir det Invigningen av Svava med Karolina och hennes syster m.fl blir kanske en öl eller cider för mig på biztron innan sen kika lite på Erik Amarillo. Så det blir mys, Sen är det inte långt kvar till den stora dagen heller. fint de.











STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.