12.12.13

Ja som sagt igår var det 12.12.12 tror ingen missa de som alla skrev! min dag spenderades hemma hos min mamma, färgade hennes hår å bara tog de lugnt sedan vart det julbord med jobbet! fint söö! nu ligger jag i sängen slängde nyss upp mina älskade Näbbstövlar på tradera vilket jag kommer ångra sen! men men, å kollade på webcam när bocken nyss brann! äntligen, nu har man lite julkänsla å idag är de lucia med! alla julklappar äe beställda å klara så det känns bra med!









kolla även in min traderaauktion!

http://www.tradera.com/nabbstovlar-fodrade-stovlar-fint-skick-strl-36-37-auktion_342374_171021545








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.