12.05.19

Sitter hemma hos Ingela och njuter av solen på balkongen och vill inte alls jobba idag!
Hur mkt man än gillar sitt jobb så har jag en dag då jag bara vill grilla och mysa och göra nått spontant, jag gillar inte att jobba stängning när alla andra är lediga... Buhuu känner jag..
Igår vart det en impulsiv utgång på heartan med lite bra folk för att se lillasyster spela. och mkt dans. sedan vart det efterfest i skärplinge. bra roligt. Idag blir det jobb 15-21.15 och sedan vill jag mysa med min älskling och ha roligt.
Neej nu ska jag sluta gnälla och tänka att efter dom här 5 dagarna jag har kvar så får jag belöna mig med att se Raised fist på torsdag! Awsomeee. sen blir det Örbyhusdansen på lördag! så hoppas på jävligt fint väder nästa helg!!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.