värmefilt

Landat i sängen efter en dag med jobb och sedan shopping mina bästa killar! Vart både sängkläder, underkläder och lite smått å gott. Samt en awsome tjocktröja av mitt hjärta! Han är snäll han! När jag kom hem låg det ett par super fina älghorn som jag fått av grannen! 
Ibland undrar jag varför jag har fått sån tur här i livet. Med såna fina nära å kära! 
Ja jag fick en värmefilt av mitt hjärta på julafton och jag måste nog utmärka den som världens bästa julklapp! Han om någon vet att jag alltid fryser och är super kall om fötter å ben när jag ska gå å sova. Men med denna genialiska ide så lägger jag den i sängen under täcket innan jag ska gå å lägga mig å så när jag kryper ner är det varm å skönt!
Älskar denna uppfinning! Typ bästa som hänt! Hahah.
Nu ska jag sova för att orka gå upp i tid imorgon å försöka plugga innan jag ska jobba 12-20! 
Godnatt alla fina! 










STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.