inte värd det eller?

Jag blir alltid rädd när det går bra för mig för jag är inte van vid det så då väntar jag alltid på vändingen? Men måste det finns en vändning eller kan jag med ha tur ibland?  

På sista tiden har allt gått alldeles för bra! Mina fina vän, pojkvän å man i mitt liv, nytt jobb, bilen, resan till usa i januari och sedan eventuellt en flytt när jag kommer hem, livet går som på räls, men kan jag va nöjd? Nä jag är livrädd jag väntar bara på att nått stort å hemskt kommer hända!  För jag är inte van vid att ha tur, men kan det va så att det är min tur nu? Fånigt! Men så funkar jag! 

Tänkte bara säga att nu är jag slut efter jobb å ska ligga i sängen å läsa lite. Men ack va bra jag trivs på nya jobbet! Fantastiskt! 


Förstår hur du menar är lika dan.
Man väntar bara på att det ska vända och bli skit.
Vart flyttar du? :)

Svar: flyttar in till uppsala :)
Josefinegadle

2014-11-21 - 07:20:21








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.