Butik wikin

Nej jag har inte glömt bort er, jag hade bara fullt upp igår och alldeles för roligt så har inte orkat uppdatera alls idag. 
Igår jobbade jag till 20 sedan var vi iväg på födelsedagsfest som sedan avslutades ute på krogen.
Så man kan säga att det vart sent och att vi inte är så pigga idag! Vi är ju inte direkt vana med att gå ut! 
 
Idag har jag varit till Helenas fantastiska butik Wikin i Örbyhus, har ni inte varit in där så passa på att åka dit! Hon har så mycket fint & man hittar alltid någonting när man kommer in där. Jag ska visa lite senare vad jag köpte med mig hem. 
Hon hade även fått in nya fina kuddar som hennes mamma syr! Hur fantastiskt! 
 
Just nu ligger vi trasiga i soffan och kollar på melodifestivalen, eller jag iallafall, hund och sambo är utslagna och "vilar ögonen" som han själv säger. 
 
 
Peace peps! 








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.