Friskis

Godkväll mina små apor, 
Vart en lite längre promenad imorse med vaffen och grannen, sedan har jag tvättat och gjort såna där roliga saker hela dagen.
Vart sedan en rund runt i affärer med grannen och sedan ett gym besök, jag gästade på friskis och svettis idag! Men icke gillar inte alls det stället. 
Jag kommer stanna på Actic har jag bestämt mig för! 
Nu på kvällen har jag tagit mig en dusch och skrubbat loss mig lite på kropp och ansiktet! haha
sedan har jag lagat mat och matlådor till sambon, nu är det dags att vika in lite tvätt, smörja in mig och sedan hopp i säng. 
Dessa fina lampskärmar hittade jag idag då jag fortfarande hade julstjärnor uppe så var det dags att byta ut dom tyckte jag! 
 
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.