sjuttondeitolfte

FÖRMIDDAGEN

skolan en stund idag kollade på super size me och gjorde lite onödiga papper om vitaminer. Sen gick vi till högbergs och åt "julbord" vilket var typ prinskorv, köttbullar, två sill sorter, rödbetsallad och julskinka ^^
Men iaf vi åt mkt och blev mätta i magen :D
Sen tog Elin och jag tåget hem till mig i örbyhus och har suttit här sen dess och kolla in grejer . och kommit på att det finns för snygga människor. :P

Jaja . någon som vill hjälpa mig med design? så tack (:



Jag hjälper dejj väldigt gärna med din blogg om du vill :D tänkte göra om min me nu så.. :P

2008-12-17 - 17:22:58








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.