Livet?

Nej jag bloggar inte så mycket, jag har absolut ingenting att säga förutom att jag har inte mått så bra på sistonde och jag mår inte så bra just nu heller.
Jag känner mig stressad över livet! Känner mig inte tillräcklig på jobbet och annorlunda behandlad, funderar vad jag vill jobba med, får ålders noja, jag vet, låter skit töntigt, när man inte ens har fyllt 25. Men så står det iallafall till. 
Jag läser hela tiden att alla i min ålder eller yngre, köper hus, förlovar sig, skaffar barn och har typ redan gjort allt i livet! Själv känner jag att jag kommer inte få vara med om någonting och får bara panik av allting. 
Kan inte sova om nätterna, tappat motivation till träningen och känner bara allmän stress över allt och känner mig ensammast i världen! 
 
 
Peace peps! 








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.