Overall mitt i sommaren

Nu funkar telefonen igen! Jippi! Jag var till SC igår och beställde lite grejer och kom hem med en overall, då tänker ni overall nu? Till sommaren? 
Jajamän!  Det är en race overall så jag får köra bana i sommar, den är brandsäker och måste vara på under bankörning, och ja den är sjukt varm! Hahah men den är så fin! Min alldeles egna lilla bebis! Haha så ja! 
Igår bytte vi kränghämmarstaget på bilen min, samt olje byte, höjde bilen lite och håller på inför besiktningen, men vi hade glömt lite grejer i björklinge, så nu ska jag klä på mig och ta hunden på en promenad och sedan åka ut och hämta min dragkrok och lite annat till bilen! Haha 
 
 
Peace peps! 








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.