Dags att byta jobb?

Jag börjar bli sjukt less på alla dessa kvällspass, jag vet inte vad jag vill jobba med eller vad jag vill bli! Men jag känner just nu att kvällspass är ingenting för mig, att jobba helger och kvällar! Blä!
Jag vill bara ha ett 7-16 eller 8-17 jobb och inte helger eller röda dagar. 
Jag vill kunna umgås med vänner eller bara göra saker som jag vill! Just nu känns det som att det ända jag gör är att vänta på jobb när man börjar 15 eller 13 och efter jobbet vid 20 eller 22 så orkar man inte direkt iväg och göra nått och alla andra är upptagna. Och när man är ledig någon måndag här och onsdag där så jobbar ju alla andra så då är det bara att vara hemma och städa å tvätta. 
Man känner sig så sjukt ensam hela tiden! Så om någon vet nått jobb som innefattar vardagar som normala människor och inte helger så är jag intresserad!! 
 
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.