Besiktning & kvällsjobb

Ja imorse eller förmiddags tog jag pärlan min på en besiktning och nej jag orkar inte ens börja berätta, om vi säger så här, 4 st och 1 bitter tjej som besikta så nej pörsy gick inte igenom! Men det är enkla saker, trasig bromsarna, och bromsarna fram låg på. Så hjärtat skulle fixa det ikväll så ska jag åka tillbaka imorgon! Blir så less. Och så var hon grinig för att den var för låg och sa att jag skulle höja den till nästa gång, du tjejen, jag har höjt den, så nu ska jag höja fullt bara för att jävlas!
Sedan har jag gjort egna sesamkakor som vart goda, lite övning så dom blir lite krispiga bara. 
Så nu ska jag hoppa i arbetskläderna och avverka ett pass 16-22. 
 
 
Peace peps! 








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.