tjugoandraitolfte

Nu har jag kommit hem från gävle (: umgicks lite med Cecilia och hennes mamma och lillebror (: det var roligt roligt :)
träffade dom på willys först dom hade precis handla klart sen tog vi en kokt korv ^^ hihi sen åkte vi hem till Cecilia och packa upp och börja göra lussebulls degen (: sen gjorde vi lite fusk hahha (skattefusk) och sen gjorde vi lite mat. sen åkte Ingela på möte och Cecilia och Jag och Benjamin traska ner på stan och lämna lite saker och handla julklapp,
sen tillbaka till Cecilia där vi började baka jag hann dock bara göra en lussebulle ( lusseballe) sen ringde Daniel och han och Anki var klara hos Tandläkaren så jag åkte med dom hem (: skönt att åka bil iaf . så nu är jag hemma och bara sitter här kollade lite på vinglas som min bror kanske handlar imorn till mig (a)
Blir jag lycklig! 

 Nu ska jag mest ta det lugnt och kanske ligga sega framför tv och vänta på mamma och dricka lite julmust. ring! (:

RobinJansson <3

naw :) du har en trogen läsare du me ;D

2008-12-22 - 22:11:40








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.