Glöm

Att man tror allt ska bli bra ? - Glöm, säger jag bara. ju mer man försöker ju mer stöter man sig ifrån allt. Jag saknar allt som var förr, men man kan aldrig få tillbaka nått man mist..
Jag ska sluta tänka så mkt och sakna så mkt. för det är inte värt. vad är värt att kämpa för nån som inte kämpar för en. så skiter i allt. och blickar framåt.. tar hand om dom jag har kvar nu (: dom mest värdefulla. dom som gillar en fast man ändras dom som alltid står vid ens sida.

Inatt sov jag hos älsklingen. men det var ingen bra natt. kunde inte sova. somna fort men sen vakna jag och fatta inte varför tv: n var av :/ sen kunde jag inte somna igen :( men men fick ju ligga där bredvid dig. det betyder oerhört.Att en människa kan vara så kär visste jag inte. har inte vart med om den här känslan förr.
Men vi hann inte med att göra så mkt . prata knappt. bara la oss och somna typ :P

Men nu kommer jag inte få träffa han förns på lördag typ :/ kommer sakna han:)

Iaf idag kommer Emma hit !.. underbart ! saknar den människan till 110% varje gång vi är från varandra även om det kanske inte märks, jag är en kass kompis men jag försöker !

Sen imorn ska jag på RIXFM med Lisa och Stina :) bara för att Lisa var snäll och låna ut lite pengar till mig (:

sen fredag är det Grisen och Tamakon dags ! :D <3

Jag har kommit på att jag vill utomlands nu!

Jag älskar dig RJ. <3

Älskar dig

2008-05-14 - 17:32:00








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.