nittondeifjärde

Fredags : Lekte med Lisa vi spelade lite kubb sen spelade vi golf med crocket pinnarna och sedan lekte vi lite bond, sen när vi skulle ut och filma lite träffade vi på woll som vi pratade med i en timme ungefär. sen följde vi med och lämna han på fest i upplanda, så fortsatte vi gå hem sen åkte vi med Micke och Robert hem till robert och kolla på film , " good luck chuck" men jag somna. sen åkte vi hem och sov (: härlig kväll, skönt att ta det lugnt med. behöver det kände jag !

Lördags : Åkte med robin till bergby och kollade när dom åkte och fotograferade lite (: sen åkte vi till gullans och åt sedan hem och mös sen skjutsade han mig till affären där jag mötte upp lite söta brudar sen gick vi hem till mig fixade oss och började dricka lite. sedan åkte vi till Elin som fyllde 16 år! var där och dansa och hade kul, sedan bar det vidare till Örbyhus där Bella hade fyllt 18 år! så festa vi där , dansa, åkte hiss, sprang runt och var galna och allt kul, sen gick lisa, robin och jag hem och sov. och sen när jag vakna låg bror på schäslongen med ! :P hahaha kul kväll tack Elin och Bella som höll i festligheterna ! .

Söndags : Jag vakna med några grisar, sen åt man en macka typ följde lisa till tåget vid två åkte med mamma,ingela och yannice till stan, fick ett par fina svarta skor (: och så var vi på IKEA och lite mer. det var skönt nu har jag bara ätit och väntar på bättre tider ska plugga! eller måste rättare sagt! .



CIAO









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.