tjugoandraifjärde

Nu har jag lekt med Lindii (: det var skoj vi gick inte så mkt eller ner till affären hämta ut paket till båda hihi och så gick vi hem lata och lekte lite, la ut ett par jeans på tradera till mig (a) sen så gick vi ner till gullans och åt kebab . fy! men gott var det . så imorn blir det gå gå gå ! för idag har jag alldeles för ont ! :P Jag fick iaf
2 par leggings (svarta,gråa)
4 par linnen ( 2 vita &1 gult & 1 blått )
1 bh ( cp storlek men kan ha ! )

Jamii lite bilder, men bh:n får ni bara tänka på inte se ;) bara robin.

 ser dock ut som långkalsonger :P haha men det är leggings :P
Jag har lätt hittat min drömbil, kan någon köpa tack ? jag hade ju en tjänst. kan det bli att sno bilen till mig ? (a)
http://www.blocket.se/vi/21325407.htm?ca=10_s

CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.