Mörkhårig igen ?

Jag fattar inte att jag fortfarande kan tycka om dig, fast du gjort nått så äckligt. men men, inte ditt fel. ( inte du som är den äcklige iaf, )

Lisa och jag har varit ute och plocka blåbär och kantareller idag, fick dock inte så mkt svamp, men 2 och en halv liter blåbär iaf ! värsta stället, finns blåbär överallt. så tar det slut smyger jag ut igen ^^
Nu ska jag ta mig en dusch och göra mig lite fräsch men jag ser verkligen förjävlig ut i håret nu :/ usch, men hoppas det blir mörkt till helgen iaf ! ska nog färga det, måste det ! sen krypa ner i storsängen själv och titta på grand torino (:


I will do anything for you.


CIAO









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.