Chill

Oj nu har jag missat denna lilla blogg lite, i fredags så blev det bio mys och mat med bästa snuffipupp! vi kollade 2012 vi tyckte inte den var bra, den var så överdriven och dåligt gjord, ingen känsla i filmen. men det var mysigt att vara med puppii.

lördags hade man ångest när man vakna, bara åka och jobba 13-22 det gick ju bra, dom har öppna nya delen och fått sig en ny diskdel där jag kunde stå i min ensamhet och bara lyssna på dålig radio så ska se om man kan ta med min stereo :P Sen fick vi sluta när vi var klara, så vi skyndade oss, så åkte jag med tanten som jag jobba med till tierp sen hämtade mamma,lisa och alexandra mig där. så kom hem innan tio iaf. skönt, taggad som jag var, så ryktades det om krogen, vi satte oss på tåget och alla var glada tills dom fick höra, det här går inte till gävle och nästa buss dit går tolv vilket vi är i gävle halv två! självklart när man är så taggad, så kilade hem till jorreh där det var lite grabbar chillade med dom, sen kila dom till brorsans och vi gick till någon filip för josefine sa att dom var där och chillade och så när vi kom dit, var det verkligen chill typ begravning så vi tog ett tåget hem! självklart händer sånt där när man är taggad. men på onsdag kan inget stoppa oss! Se vilka två tjejer vi kommer få bo med då. :P

Nej nu ska jag väcka lisa och alexandra, sen ska man iväg och jobba igen! suck!

CIAO









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.