Zlatan suger

Goddag! Igår så åkte jag, alexandra, karolina hem till robert i hans nya lägenhet, spela lite kort som karolina och jag låna av ett gamling par några dörrar bort! söta :P så drack vi lite, sprang till tåget missa det, bill körde in oss. vi fick inte komma in, gick in på orange, sög pung. fick skavsår, gick till olaerys eller hur det stavas sen gick dom tillbaka till kalas, alexandra jag och karolina gick till mac donalds, åt mat och sedan till tåget och åkte hem till mig och sov!  Idag har jag spelat monopol med mamma till kl tre. klädde inte på mig förrän jag skulle äta, när tim och daniel kom på pizza. mums, nu sitter jag hemma hos puppen som är jätte sjuk och jag är less och trött. så är det självklart fotboll på tv, så funderar på att ta mig ett bad med ljus iställe. så kan dom kolla på fotbollen utan mig :P ahaha . nej nu ska jag spöa brutus. han sitter här bredvid mig . (a)

CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.