sjuk igen

Alltså jag blir tokig, måste äta massa vitaminer tror jag, jag är sjuk hela tiden, ena dagen är det bra andra dålig. det går verkligen i vågor, tur att lisa messade mig så jag vaknade för stannade hemma från skolan idag, men jag ska köra idag så ska åka till skolan nu iaf och köra sen hem igen och ner till affären och köpa vitaminer, igår köpte jag lite till daniel men måste hitta nått han får på dagen och så till Emma såklart. ojoj mkt presenter iaf !
Nu ska jag över till mamma jag glömde jackan ! självklart. igår köpte vi bil :D metallic blå polo 2010 :D skoja inte ;) kommer om tre veckor, ;) det är nice det . då kan man äntligen börja övningsköra på riktigt !

CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.