Kvalborg

Idag är det Torsdag för er som inte visste det ;) haha första dagen i serveringen på många veckor, men har ju haft lov och praktik och varit borta, så det ska bli spännande, och min kamera står för Årsboken fotot idag! Haha undra hur det kommer sluta.
Nej nu har ja platta håret och finjusterat lite, meningen när det regnar ute, så här kommer det vara imorn, hoppas inte, kl 14 tar jag bussen till Örbyhus igen och hämtar hunden sen kilar vi till lägenheten, och kollar det sista, det ska tas med
* Ljus
* Köpa chips
* Kortlek
* Speglar
* Alla mina saker inför fredag.

Nej nu är det dags att kila ut till bussen och åka till skolan, usch man orkar inte så här tidigt!









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.