What´s your namn? I don´t know

Hej! Godmorgon eller vad som helst, idag är jag så jävla trött så jag inte ens vet vad jag heter, och snart ska jag gå med äcklot till carro och sen till tåget, Hur kom jag på idén att skaffa hund? Jaja igår var hon gullig och duktig idaf, Och älskling och jag kollade på Avatar men när det började närma sig slutet råka han komma åt en knapp och så började hela filmen om så fick spola fram men det gick inte så den börja om hela tiden, så vi dampa loss och la oss och sov iställe Idag blir det praktik och åka med bror hem och kanske svänga förbi Odals eller hur det stavas och köpa äckelmat till äcklot.
Nej nu lyssnar jag på mange schmidt och försöker vakna till.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.