Tacos till frukost

Igår var en hemsk dag, det var mkt folk, mest griniga, kallt som attans och bara allmänt dålig dag för mig. Så avslutade kvällen med lite tacos och sedan har jag sovit, fyfan vad den här helgen har slitit på mig som människa, Idag är jag sjukare är vanligt eftersom det är 100 minus på jobbet, så idag blir det att stanna hemma från skolan, det är två lektioner och dom ska vi gå igenom vad som kommer på provet. Och jag får istället plugga stenhårt så jag kan allt så gör det ingenting om man lärt in sig för mkt. Så idag blir det plugg, vila, plugg, vila kanske tvätta och umgås med min hund.

 

Fin blogg!

2010-12-13 - 10:57:49

men är lilla novis ledsen :(

2010-12-13 - 16:02:39








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.