1h promenad

Just ja glömde berätta om min lilla olycka imorse, alla som känner mig vet att jag har en lever fläck på ryggen, det är liksom jag den lilla rackaren, imorse så råkade jag på något sätt kutta av den med min nagel det blödde som bara den och nu är den inte så fin och jag vet inte om jag ska låta det vara eller typ tabort den, mamma sa att jag skulle vänta och se om jag fick ont eller att den blev större så skulle jag till sjukhuset och operera bort den så hoppas det inte blir illa.

Nu har jag och nova varit ute på en timmes promenad och hon har deckat här bredvid mig hon var slut! :P haha
nu ska jag ringa till länstinget eller vad det hette, sen duscha. ( blev ingen dusch igår för vi har en spindel uppe i hörnet och som alla vet så är jag livrädd för spindlar, och igår så hade den rymt så jag vägrade ställa mig i duschen och idag sa mamma att hon dödat den, så hoppas på det.)

/ Josefine









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.