Hård dag

Solat med Bea och Linda till halv tre, sen till jobbet för att byta om sen jobba till åtta. och nu är jag barnvakt. fan vilken effektiv kvinna jag är. förstår att älsklingen tycker om mig så mkt!
Imorn blir det sola i brämmen med Linda och hennes karl sen blir det stan med Lisa för att inhandla saker till helgen sen blir det hem till karolinas syster eftersom karolina har lånat lägenheten och äta lite tacos och sedan mysa, sen blir det hemfärd.
just nu sitter sebban och spelar mördar spel och jag nördar mig här. sen blir det kortspel och popcorn eftersom jag är barnvakt bestämmer jag.


Skulle ju inte vara helt fel.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.