Mangodressing

Nu har jag ätit en tallrik sallad med mangodressing och den smaka inte alls lika som den på hemköp fast det var det receptet jag fattar inte! fast jag vet dock inte hur mkt majonäs man skulle ha, men men haha, det var gott iaf.
Nu väntar jag på min älskling.



hej ! fin blogg :) gå gärna in på min blogg och kolla :)



Ha en bra dag / Alice :)

2010-06-08 - 16:28:37

men asgott med sallad :D

2010-06-08 - 16:57:24

Jag har letat ihjäl mig efter receptet på hemköps mango-dressing, skulle du vilja dela med dig av receptet tro?

Svar: Kommer inte riktigt ihåg receptet. men tror det var mango chutney utan lime samt creme fraiche å majonäs å salt å peppar. :)
Josefinegadle

2013-08-07 - 21:28:08








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.