midsommardan

Ja igår åkte jag hem till Alexandra och åt tacopaj och spelade kort och drack gott med henne och linnéa, vi åtta tiden så följde vi med hennes mamma och pappa till hennes farmor och farfar och satt där och drack med hennes kusiner. Hela släkten var samlad. Haha
Gick sedan till Lövsta dansen och där hade vi full gång i stort sätt hela tiden, vi dansade som tokar! Det var kul!
fick skjuts hem och somna direkt som en gris vakna runt sex och ingen karl hemma, undra vart han hamna inatt.
mådde inte så bra men somna tillslut igen, nu sitter jag här och vill fiska och bada, men kommer aldrig få tag på mannen min.
så bara gilla läget och kila över till mamma för att hämta novis.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.