100311

Tjeenare, nu har jag hamna lite efter, men det var så att jag umgicks med älskling så hade inte riktigt tid med er (: Efter skolan var det så att jag åkte till vendel och red hemma hos Yannice, red på flying dreams ( jag kallar henne flisan) Det gick jätte bra men tog det försiktigt nu jag känner ju inte hästen men hon verkade jätte snäll så nästa gång blir det mera fart :) Haha sen kollade jag och älskling på Beck :) mys mys, sen flög godisskålen och båda blev lika chockade, :P Idag blir det ta det lungt sen ska jag åka med älskling till alunda och köpa några biljetter till AC/DC som dom ska på i sommar, dock inte jag :P känns inte riktigt som min grej. Sen har jag varit i servering med, helt borta vill jag lova.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.