100318

Ja nu är man barnvakt med Lisa, barnen har precis gått och lagt sig och vi kollar på lyxfällan, Säger att det kommer vara jag om några år. haha! Idag har man varit i servering, det gick inte så bra men men tillslut så, tog bussen till vendel kilade ut till Umberga, så red man en liten kortis på flyan med Yannice på Bella, (: så det gick bra iaf, börjar känna mig självsäker på det där nu :)
Nej nu ska man kanske lägga sig på soffan och sova, mums. Tjockat i mig massa godis, nu lär jag ha gått upp dom där tre kilona igen ^^
Just ja! Jag har fått min älskade kamera, den är med mig :D kommer bilder imorn, (:
Brynäs förlorade mot Djurgården nu också det var surt! nu kommer man få höra i skolan.

Godnatt.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.