100330 ~5

Sådärja! Nu har jag ridit och lyckas träna! fan va duktig jag känner mig, nu blir det en välförtjänt dusch och kolla om hunden lever, haha imorn blir det praktik och hem till Yannice och rida äntligen. Har skrivit det i en vecka nu, älskling tränar fortfarande duktig som han är, just ja iförrgår kväll/natt klippte jag min sötnos, 1 cm har han nu, och så färgade jag håret på mig själv och mamma, lite gul orange slingor till sommaren, haha nej men det blir bättre nästa gång, måste ju bara börja någonstans, sen blir det köpa hårinpackning. usch dom här pengarna kommer inte räcka denna månad känner jag.
Jag tycker vi borde få mera studiebidrag och absolut inte rycka bort det på sommarlovet.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.