bloggerska på g

Nu har jag suttit och kollat lite så för att komma etta på topplistan på blogg.se verkar ju inte vara så svårt, Man ska alltså berätta vilken plattång man använder vilket schampoo och balsam, hiss eller diss, dagens outfit det är alltid samma sak, och vad man gör varannan timme, det sista lyckas ju jag med iaf, men när kameran kommer kanske det lyckas med lite mer, haha kanske ska bli topp bloggerska, lite mer pengar för alla fikor dom tar bara, kanske borde lägga ut lite reklam för ICA supermarket! Där jag handlar minst en gång om dagen, borde kanske kila dit nu och hyra mig en film, kanske börja dricka kaffe med. eller kaffe latte, chailatte och allt sånt där! (: blogg världen here i come ^^

Mitt evighets schampoo

HISS eller DISS ?

/ Josefine

Nice security code. Does it work?

2011-01-17 - 15:56:27








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.