Crazy Beautiful Girl

Fyfan, idag har varit en riktigt bra dag! och jag har fått mkt gjort! fast jag har varit på damp humör och hållt på att slå sönder dörrar och hundar, haha tur att det bara var nova som var i vägen, heidi kom lagom när jag hade lugnat ner mig och Linda med, så då blev jag glad av att ha dom här.
Nu har jag faktist diska all disk, tvätta nästan all tvätt, rensa ur hallen och en garderob i vardagsrummet, vikt in all tvätt. Nu ska jag rensa min byrå ojoj vad mkt kläder man har, men aldrig nått man vill använda, kanske borde sälja lite på tradera.
Jag är riktigt stolt. nu ska jag plocka undan lite till och fixa sen ska jag vara barnvakt, och jag funderar på om jag ska träna eller om jag ska vila bena jag har fortfarande ont men jag vill träna. jag känner mig tjock.



hänga på gränby gumman? men smsa, det blir kanon! :)

2010-11-24 - 21:56:57








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.