Halsmandlar hit och dit

Just glömt berätta en sak, inte så fräscht kanske, men iaf mina halsmandlar är jätte svullna eller det har dom varit hela mitt liv så dom kanske är stora bara, men jag har alltid haft problem med dom, men nu efter jag var sjuk sist, så hittade jag en väldigt läskig grej jag har fått en grop i min ena halsmandel, alltså då menar jag ett hål rakt i den, jag fick in en tops väldigt långt och det var inte en vacker syn, men iaf och den andra ser ut som när man har halsfluss vitprickig, så jag tog mig till närakuten i Uppsala igår och kollade upp det hos Ingela, men som vanligt visar det ingenting, så nästa gång jag är sjuk så ska jag åka in direkt och kolla vad det är som är fel. Jag hoppas verkligen att jag får operera bort dom där jävlarna snart. Går ju knappt att prata längre, känns som dom bara blir större och större.











STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.