ge mig en ny plattång

Man ska inte äta chips, man får bara ont i magen, så nu tänker jag kolla på scrubs sen ska jag borsta tänderna och sedan gå och lägga mig, haft en lång dag, flyttat alla mina saker så nu ska jag bara diska och städa undan lite i gamla lägenheten sen är det bara att överlämna nyckeln. Just nu längtar jag bara till nästa torsdag när linnea och jag sitter på bussen på väg till båten. och bara kommer ha en helt awsome helg framför oss.  Just ja, det är mkt bilder på mig just nu, men det är ju trotts allt min blogg och jag vet att ni gillar mig så här kommer en till. hahaha godnatt.
Ps. plattång finns, eller? nej för jag har slängt min, buhuu, trasig.




DU behöver ju ingen plattång! Du har ju fina lockar :)

2011-01-20 - 12:46:16








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.