Kamera

Okej jag har skaffat mig ett nyårslöfte, eller två egentligen. mer om det kommer imorn iaf. Men nu är det så att jag behöver lite hjälp faktist, Jag behöver en ny kamera, min suger ju och jag är less på kameror som ger suddiga bilder. och jag vill ha en kompaktkamera med med samma funktioner som en systemkamera, det är bara det att jag vill inte släpa runt på en stor klump. Så inga såna här tips.

Eller skulle kunna ha en sån med, men jag vill helst ha nått i det här stuket

Det här skulle va nått det? men är dom bra, eller vad ska man ha för sort? jag tycker jag har blivit istort sätt lurad av alla mina kamera köp så tänker inte lita på butiken kan jag säga.

jag vill verkligen ha den här en canon G12



http://www.scandinavianphoto.se/product/item.aspx?iid=11285975



den är som en systemkamera men ser ut mer som en kompaktkamera, så kolla på den..



Nu blev jag jättesugen på att köpa den direkt hahah

2011-01-04 - 10:24:34








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.