118 cambilder på en kväll

Nu är man hemma utvilad och redo att packa igen för nästa resa, Igår hälsade både Alexandra och Karolina på mig och sedan kilade jag och Karolina över till Hanna och kollade på film med henne, sen var det bara Hanna och jag kvar och vi somnade som små grisar, bra skönt har man sovit iaf.
Nu sitter jag och pluggar lite picasso system och ska snart ringa hotellet och sedan ska jag börja packa!
läskigt men skönt.
Just ja, om ni har skickat sms medans jag varit i Turkiet så har jag inte fått dom min mobil har varit avstängd men den vill inte funka ordentligt nu så fick inget mess!

 

 









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.