One night in Gefle

Oj oj oj vilken helg säger jag bara, lördagen var verkligen en klass för sig, Började med en tur till stan med Micke, Daniel, Robert och Frugan min, sen hem och fixa lite sen började dom dricka och jag och frugan var nyktra sedan gick vi till gullans för att äta lite mat, sen kunde vi inte hålla oss borta från drickan iaf så slutade med att vi drack som satan och sedan åkte bil in till Gävle och hem till Roy där det var en galen förfest och det är alltid roligare med förfesten för sen gick vi till Heartbreak och det var inte alls lika kul! Men sen spårade det ut på natten igen och det vart nattmat, klättring genom fönster och massa skojs. Idag mådde man inte riktigt så bra och sen slutade det med att Roy och jag käkade frukost och gjorde fällor och försökte fånga småfåglar! hahha















STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.