förbannad

Fyfan! vad less jag är på den här jävla skolan! Nu är det bara tre månader kvar och nu måste jag ta tag i det här för just nu går det bara utför! jag orkar inte.

Igår vart det en impuls utgång av mig och Karolina i uppsala men det var inte mkt folk alls och vi var lite för nyktra så vi bestämde oss för att gå och jag skulle ta det tidiga tåget hem, men sen ringde Robert så jag och Karolina traska och mötta han och åt med han, och jag säger bara en sak, herregud. Det var det som gjorde kvällen värd iaf!
Idag sitter jag här! arg på skolan, försäkringskassan och vill ut ikväll, men ingen som kan.










STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.