Själviskapatetiskaäckligasvin

Tjejer är patetiska, själviska äckliga svin, inklusive jag. Eftersom jag är tjej. No fence. Men det är ju seriöst nått som hamna fel när man skapade människorna?
Skitsamma, det här har varit en skit dag. Mitt bankkort har inte kommit än, vilket egentligen inte gör nått eftersom jag ändå inte har pengar på det, Less, arg, besviken och allt på samma gång. Tur att Linda har varit med mig hela dagen och vart på alldeles cp humör så jag bara ville slå henne ibland, men eftersom jag är snäll gör jag inte sånt. Vi har iaf lagat mat, kollat jägarna 2, käkat majskolv och sedan bara legat i min säng.
Nu har hon tvingat mig att vara vaken hela natten med henne och göra nått busigt för att hon ska vända på dygnet. Galen.








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.