Besvikelsen

Det vart ingen Thailands resa, planerat i en månad och längtat som en as, men så gick det inte hela vägen pågrund av mimmis skola, synd bara att dom inte kom fram med det tidigare så man inte redan hade bokat ett inrikes flyg. Men har skickat en mail på engelska till flygbolaget och hoppas att dom fattar det jag skrev, Istället får jag spendera mina pengar på annat som inredning till mitt rum så därför ska jag handla lite nya sängkläder i svart,lila & rosa. Sen ska jag köpa lite ljus, ramar, beställa foton, + lite annat smått och gott.
+ Lite till och vissa saker i andra färger. mums!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.