kompis det går bra nu

Okej nu är det inge mer krångel, Buddy är på ändå och imorn är det försent att ändra sig. Idag har jag varit på The Pipes of Scotland med mamma, lena, rosita och kompisar till henne och ätit middag. Fint som snus, kom hem med 2 par nya dojjor med. Okej nu är det nära, Imorn är sista bokningen.
Just nu sitter jag bara och kollar lite och ska snart krypa ner i min väldigt obäddade säng i mitt ostädade rum, men vad gör det. De får jag ta tag i en annan dag. Imorn det först jobb sedan blir det att åka till stan och möta upp Fille och Bror min för inköp av en ny dator! Awsome. kompis det går bra nu... haha Neej Godnatt på er nu.




Båda paren från SKOPUNKTEN













STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.