12.04.05 andra

Jag är så trött i huvudet efter den här veckan, så ser jag att timmarna inte stämmer heller på min Agda. Så blir jag stressad och funderar hur det fungerar! Suck! sen borde jag duscha, bädda och göra matlåda. ser det ut som jag orkar göra nått av det? Äta borde jag med göra. Kan någon göra mat till mig eller? 
Jag vill ha ett stort fint påskägg med! men det kommer jag inte få. Jaja men jag får väl nöja mig med att jag får ligga i min säng hela helgen och chilla. eller?
Jaja nog om mitt negativa prat och nu måste jag sätta igång om jag ska komma till jobbet i tid imorgon igen!
puss på det








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.