12.04.18 andra

Har varit en sväng till Nova park med Heidi idag och chillat medans hon fick massage, sedan stanna vi en sväng på Gränby på vägen hem för nu har kedjan på mina solglasögon lossnat med, ledsen tjej. bästa brillorna, men hittade inga där så har nu suttit ner i butiken tusensköna och letat på internet vart jag kan köpa dom, och jag har hittat två ställen dock inte precis likadana men så nära jag kunde komma, så blir nog att beställa ett par, dock lite dyrare än vad jag hade tänkt, men det var faktiskt dom bästa brillorna.. så det får de vara värt.. Nej nu ska jag jobba lite här medans annso är på 80 års kalas. Kan ju hoppas att det kommer någon och handlar bara.

















STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.