12.03.22

Okej vaknade och dagen började bra, fick fin fin frukost och sedan tog vi en tripp till tierp och värmen och solen gör ju en bara för glad, insåg att jag skulle jobba till 20 istället för 18 imorgon så då vart jag lite små putt, men nu i efterhand så tänker jag bara pengar! haha sen gick jag in och deklarerade och insåg att jag skulle få tillbaka mer än vad jag trodde så då kanske man kan köpa sig en sak jag ska spara till innan midsommar och det är ju inte alls för dumt..
Nu har jag ätit lite lunch med annsophie och vi hittade Rumble till hennes mobil som alla spelar så laddade ner det och nu är hon såld, även jag så nu får jag väl skaffa mig en Iphone istället. Någon som vill köpa en Samsung Galaxe S2? haha
Vilken nörd man är, nej nu ska jag väl kanske kolla på lite Lost och sedan blir det väl att åka till Tierp och fixa Saras löshår så hon blir lite nöjd!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.