12.05.25

Igår var det personalmöte på schemat det gick segt men det gick bra sen satt jag och vänta på mina sega vänner i två timmar som skulle hämta upp mig så skulle vi ta oss till sthlm, vi kom dit och allt var awsome, stek på balkongen, god mat, vin,cider, musik, barfota spring, karuseller, och sist men absolut inte minst. RAISED FIST... oh va underbart bra dom var. så nu blir det att åka på dom på getaway med.. 
Idag vakna jag tidigt av solen och ska nog sätta mig på balkongen och steka lite medans jag väntar på att få åka till stan...
Har fler underbara bilder, men hittar inte min BT så bjuder på dessa iaf..








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.