studievägledning

Var på möte hos studievägledaren och det såg bra ut och klara jag pågående kurser så går allt åt rätt håll! 
Mycket bra, och jag hade kommit in på alla kurser till vårterminen så kommer bli halvtid på maxi å heltid på distanskurser! Känner mig glad och ett steg närmre mitt mål! 
Just nu sitter jag å kollar mitt anställningsbevis och lite papper och känner mig nöjd och glad. Så nu blir det lite mat sedan engelska plugg för hela slanten och ett bad. 

Vad är målet i slut endan eller bara plugga upp betyg? :)

Svar: gmu och polishögskolan, men det ligger inte förrän om 2 år kanske. :)
Josefinegadle

2014-12-08 - 22:23:47

Ok. Jag var också inne på Polis. Men sämre betalt och arbetstider så jag hoppar nog det. Dessutom ska det bli mer kontorsjobb och mindre patrullering. Gmu gjorde Markus i våras. Har själv funderar på det men ska gå färdigt Gu-f i sommar och gå med i hemvärnet. Jag var i Skåne sist 1 vecka men fick avbryta. Ett tips. Bli Väktare först om du ska bli Polis. Det är mycket meriterande

Svar: funderade på det. men som sagt får se när studierna är färdiga hur jag känner :) tack för tipsen! :)
Josefinegadle

2014-12-09 - 03:25:47








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.