mellanmjölks svenssons utan temperament


Nu kan inte jag vara tyst längre! Är det här vad Sverige har blivit? Förr kallades vi för mellanmjölks sverige men vi kan nu officiellt kalla oss för lättmjölk eller rent av vatten sverige. Vad är det för fel på folk? Vad har hänt med vårat temperament vi ärvde av våra vikingar? 
Stå på er, våga ingripa! Säg till! Gör nått. Tänk om det är din dotter,syster,fru vad fan som helst.

Ser det ut såhär verkligen idag? 
Svenska försvaret?
 Ja jag tror jag förstår..

Svensken: ja men välkommen, ta min fru å mina barn, spräng lite här och där för jag vågar ändå inte säga nått. Jag sätter mig här i soffan med min lättöl och hoppas att mina magrutor växer fram fortare. Men förihelvete! 
Skit i magrutorna å skaffa "some balls" istället! 
Jag blir så jävla förbannad! Tänk på vad ni gör i framtiden...

Ingen kan göra allt men alla kan göra något! 








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.