welcome to LA

Okej så jag åkte downtown själv idag! Creapy as hell! Första jag ser när jag kliver av bussen är två killar som börjar klä av sig och slåss! Helt sinnes asså det bara flög grejer och en kille med en hund försöker stoppa det men det gick inge vidare..
Senare är det en tant som är hög som ett hus som dom flesta här som kommer in på subway å personalen börjar skrika på henne som galningar att hon ska gå ut! När hon väl går ut drar hon ner byxorna och pissar. Mitt på gatan bland allt folk utanför fönstret! Helt locco. Guess thats downtown! 
Men fick se många fina sevärdigheter och sedan möttes Cecilia och jag upp och det vart as goda shrimps till middag! Dock stava dom inte mitt namn så bra! Hahah









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.