Fälgar

Då min dator inte verkar vilja vara på min sida idag så får jag väl slänga upp ett litet inlägg från mobilen iallafall fall, så det inte blir allt för tomt här! 
Fy farao vad min PT körde med mig idag! Helt slut var jag! Och bena är fortfarande slut, kommer få skaplig träningsvärk känner jag! Men det är skönt! 
 
Sen på kvällen var vi iväg till furuvik och köpte ett par lek fälgar till i sommar till mig, dom är inte så super vackra men duger alldeles utmärkt för mig, så blir att antingen lacka dom i någon färg eller bara fräscha upp dem! 
 
Nu säng dags!  Godnatt!  
 
 
Peace peps! 








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.